söndag 23 maj 2010

...

Just nu sitter jag och stör mig på killarna i Moheda. Jag är ny där och varje gång de kör förbi så tutar dem. Jag hatar det!

Den här helgen har Melle varit här. Det har varit helt underbart! På fredan skulle vi basta men basun var sönder så vi satt i en rumstempererad bastu och drack öl. Vi var på stan igår och hon köpte en skitsnygg klänning till mig i fördelsedagspresent. Melle fick också prova på kinamat och hon gillade det. Eftersom det är min personliga favorit så blev jag överlycklig. När vi kom hem satte vi oss i solen och drack några öl. Det var obeskrivligt härligt!

Idag skulle jag och Maria sitta ute och plugga när vi såg ett ösregn som närmade sig väldigt snabbt. Vi fick kasta in datorerna genom fönstret och springa innan det kom. Stackars Siri blev livrädd när vi kastade in alla sakerna genom fönstret. Vi satt inne och pluggade ett tag iaf och fick faktiskt en del gjort. Sen gick vi upp till henne och åt bakad potatis och pluggade lite till. Hoppas att min skriftliga dokumentation räcker! Bara jag blir godkänd...

Inga kommentarer: